Загальновідомі події німецьких об’єднань в особі ADAC і ACE, а також автомобільних журналів AutoBild, AutoBild Reisemobil, Autozeitung, auto Motor und Sport і Sportauto, одноголосно поєднують безперечні переваги останніх розробок PremiumContact 7. Гума перемагала практично у всіх тестах, у різних типорозмірах. Був випадок, коли гума розділила перше та друге місце, але це аж ніяк не зменшує характеристики новинки 2023 року. Колеса удостоїлися першого місця в 15 з 16 публікацій, такої приголомшливої переваги не було давно.
На тлі зростання попиту на літні шини, матеріал буде корисним шанувальникам німецької торгової марки. Як показує зворотний зв’язок клієнтів інтернет магазину Auoshini.Com, багато шанувальників відзначають малий ресурс Преміум Контакт 5, яка була найпопулярнішою протягом останных років. Виправлення цього нюансу значно підвищить обсяги продажів преміальних рішень Континенталь.
Літні автошини, створені експертами-розробниками в Ганновері, також стали лідерами автомобільних журналів у Великій Британії, Скандинавії та Польщі. Оцінки перемістилися між «зразково», «настійно рекомендується» та «відмінно».
Впливові переваги з точки зору безпеки відіграють фундаментальну роль у пресі у досягненні високих місць.
Літні колеса Континенталь Преміум Контакт 7 відзначилися найкращими значеннями в тестах на гальмування як на сухій, так і на вологій дорозі. Фахівці ADAC високо оцінили потенційний ресурс гуми, було слабким місцем у минулому, який також віддавав перевагу на тлі конкурентів.
З останніх досягнень варто відзначити журнал AutoBild Sportscars (випуск квітень 2024 р.), де автошини Continental SportContact 7 удостоїлися першого місця з вищим знаком “зразковий”. Гума розкрила свій потенціал на тестовій машині з пакетом AMG, досвідчені фахівці охарактеризували модель як привабливу суперспортивну шину, яка практично не має недоліків. Окремо виділяють динамічну керованість на вологій та сухій дорозі. Особливий балансовий баланс у різних дисциплінах особливість автошини, короткий гальмівний шлях та висока швидкість порога виникнення аквапланування говорять про технологічність коліс.
У випробуваннях на гальмування на швидкості 100 км/год на вологій дорозі автошини зупинилися на позначці асфальту 49,2 метра. Бюджетній азіатській гумі, яка посіла останнє місце, знадобилося на 19,1 метра більше. Різниця в 40% і різниця, яку допускають ДТП у найекстремальніших ситуаціях.
Всесезонні шини Continental AllSeasonContact 2 також дуже успішно показали себе на тестах, відзначившись керованістю на мокрій та сухій дорозі, зчепленням на снігу та низьким опором коченню під пильною увагою репортерів Tire Reviews в Англії.