Сьогодні створити справді цікаве та чіпляюче рекламне відео для YouTube, котре збере чимало переглядів, лайків і коментарів, не так вже й просто. Чому? Сучасний користувач цього відеохостингу вже бачив різне і чимось здивувати його складно. Хай там як, але це не є чимось неможливим. При розумному підході це цілком можливо. Гляньте якось старі та популярні ролики. Ви одразу помітите певну тенденцію – вони зняті примітивно, не відрізняються гарною якістю картинки та звуку і за сьогоднішніми мірками виглядають дуже архаїчно, що цілком логічно, бо в Інтернеті тренди та вимоги до якості змінюються дуже швидко. При цьому свого часу вони «залетіли» в ТОП.
Що ж потрібно для цього сьогодні? Створення креативного відео потребує не лише творчого підходу, а й уваги до деталей. Є певні правила та принципи, яких треба дотримуватися і тоді шанси на те, що відео «вистрелить» будуть набагато більшими. Пропонуємо до вашої уваги декілька справді корисних порад, що стануть вам у пригоді.
1. Проаналізуйте та зрозумійте свою аудиторію
Перед тим як почати створювати відео, ви маєте чітко визначити свою цільову аудиторію та зрозуміти, що їй цікаво. Дайте собі відповіді на такі питання: Хто ваша ЦА? Чого вона очікує? Які проблеми можна вирішити за допомогою вашого продукту чи послуги? Чим краще ви розумієте своїх потенційних клієнтів, тим ефективніше зможете побудувати комунікацію через відео. Вже від цього можна буде відштовхуватися при створенні контенту.
2. За можливості використовуйте професійних акторів
Якщо є відповідний бюджет та інші можливості до залучення професіоналів, то варто цим скористатися. В чому їх перевага? Професійні актори України https://art-zona.com/category/actors можуть передати потрібні емоції, допомогти розкрити ідею ролика та загалом їх любить камера і на них приємно дивитися. Частіше за все такі люди мають гарну зовнішність, а це також дуже важливий фактор, бо інформація від приємної людини сприймається набагато краще. Якщо ви прагнете того, щоб ваші ролики виглядали професійно та викликали довіру, то це саме те, що вам потрібно.
3. Намагайтеся створювати сценарій з WOW-ефектом
Навіть якщо ваш відеоряд вражає, без якісного сценарію ролик ризикує залишитися непомітним. Має бути певний елемент несподіванки. Не бійтеся експериментувати. На практиці часто буває так, що глядач краще відгукується саме про ті відео, де помітно нестандартний підхід.
До речі, продовжуючи попередній пункт, саме хтось несподіваний у кадрі може й стати тим самимWOW-ефектом, наприклад, це можуть бути якісь актори з Києва https://art-zona.com/category/actors/city=kiyiv що несподівано з’являться на екрані та вступлять у діалог з ведучим.
4. Створіть «чіпляючий» початок
Якщо під час першої хвилини на екрані не відбувається нічого цікавого, то той, хто його дивиться, скоріше за все, закриє його та почне дивитися наступний ролик і є шанс, що це буде вже зовсім інший блогер. На YouTube час має значення – перші тридцять секунд вирішують, чи продовжить глядач перегляд. Ви маєте враховувати це при створенні контенту. Цим можна грамотно скористатися. Уникайте довгих вступів та одразу переходьте до суті, пропонуючи щось несподіване чи емоційно насичене. Не потрібно починати з прохання підписатися, поставити лайк та залишити коментар для просування відео. Цього ніхто не любить, тому це можна залишити на кінець, чи взагалі не говорити – ті, кому ролик сподобається, і так це зроблять без вашого нагадування.
Краще почати відео з якоїсь яскравої сцени, гумору чи інтригуючого питання, котре прикує глядача до екрана, бо йому стане цікаво почути на нього відповідь.
5. Викликайте емоції
Креативні відео повинні викликати емоції. Які? По суті, це не так важливо. Головне – вони під час та після перегляду мають бути. Це може бути сміх, натхнення, радість або навіть легкий шок. Важливо залишити враження, яке змусить глядача певний час тримати в голові те, що він почув та побачив.
6. Не забувайте про технічні аспекти
Навіть найгеніальніше за задумом відео буде неприємно дивитися, якщо якість картинки залишає бажати кращого, чи є проблеми зі звуком. Використовуйте професійне обладнання для зйомки. Можна замовити його з Китаю. Це буде не так вже й дорого.
7. Подбайте про грамотний монтаж
Монтування відео – це його остаточне опрацювання, коли згладжуються всі «шорсткості», регулюється баланс кольору та звук, можливо, щось вирізається тощо. Робити це потрібно у спеціальних програмах. Якщо ви не маєте відповідних навичок, то краще довірити це професіоналам.
Підсумуємо
Створити креативний ролик для YouTube не так вже й складно. Застосовуючи ці поради, ви зможете створити відео, яке справді всім сподобається, приверне увагу до вашого бренду та «зайде в ТОП, наче до себе додому».