Для привернення уваги широкої аудиторії використовується зовнішня реклама. Зручний і доступний перегляд інформації на білбордах має позитивний результат, особливо, якщо ваш товар спрямований на масового споживача. Адже якщо білборд встановлено в потрібному місці, його побачать представники всіх соціальних груп: від студентів і пенсіонерів до бізнесменів і політиків.
Критерії сучасного білборда – розробка дизайну, розташування
Головна перевага таких конструкцій полягає в тому, що їх видно досить далеко, тому вони мають широке охоплення потенційних покупців. Фото, малюнок або графічне зображення, фон, кількість слів, відстань між буквами, колір і шрифт тексту – все це важливо! В агенції білбордів Браво знають, як розробити унікальний дизайн, підкажуть де встановити креативний білборд з максимальною ефективністю саме для вашого бізнесу.
- Найвигідніше розташування – в зоні зниження швидкості потоку авто, перед світлофорами та поворотами, пішохідними переходами, у місцях заторів.
- Розміщення зовнішньої реклами в місцях максимальної прохідності людей і транспорту є найефективнішим, оскільки щоденно такі білборди максимально потрапляють у поле зору.
- Для привернення уваги пішоходів рекомендують встановлювати рекламні конструкції вздовж тротуарів.
- Ефективним є двосторонній білборд на розділовій смузі, що охоплює протилежні потоки транспорту.
Критерії впливу на зорове запам’ятовування зображення
Завдяки появі різноманітної варіативності форматів білбордів, ефективність зовнішньої реклами лише збільшується.
- Обсяг інформації на щитах має бути таким, щоб людина під час руху встигла миттєво повністю ознайомитися з текстом.
- Влучний рекламний слоган має доносити суть пропозиції.
- Великий і чіткий шрифт – на відстані понад 50 кроків світлий текст не буде видно, а надто жирний перетворюється у суцільну смугу.
- Важливий акцент на графічному зображенні, мінімум тексту.
- Просте накреслення букв із контрастними тонами – чудовий варіант.
- Яскраве освітлення білбордів у нічний час посилює ефект впливу, формує позитивний імідж компанії.
- Розміщення на білбордах великої кількості текстової інформації доречне біля пішохідних переходів, де люди рухаються з меншою швидкістю.
Розміри та форма білбордів
За кількістю сторін білборди можуть бути односторонні, двосторонні, тристоронні. Стандартний розмір рекламного щита 6х3м, серед популярних також 12х3м. Досить новий вид реклами – призмаборд оснащений панелями, що автоматично змінюються. Таким чином, на одному призмаборді може розміщуватися 3 різних зображення, які з’являються одне за одним, та привертають увагу пішоходів та водіїв.
Крім традиційних, популярністю користуються мобільні білборди – автоафіші, автощити, брендмобілі. Припаркована автівка легко перетворює рухомий мобільний білборд на стаціонарний. Таку зовнішню рекламу краще використовувати як доповнення для акцій та формування іміджу бренду.