Можно ли найти общий язык между PR-специалистами и журналистами?

06.12.06 17:21 | 2329 просмотров
Автор: «Фраза»

"15 грудня 2006 року відбудеться «Перший всеукраїнський форум медіа-діалогу». Форум має стати початком відкритої дискусії між представниками медіа, спеціалістами по зв’язкам із громадськістю та правниками" - сообщает пресс-служба Оргкомитета Форума. "Метою Форуму є врегулювання галузевих проблем у медіа-сфері, що накопичилися за роки незалежності України, та визначення перспектив та засад подальшого співробітництва PR-спеціалістів та журналістів. Вітчизняні ЗМІ слугують полігоном для так званих «інформаційних» воєн, через що звинувачуються у нападах на честь, гідність та ділову репутацію учасників конфліктів. Судові процеси з цих питань виявляють недосконалість українського медіа-законодавства, та можливість правових маніпуляцій. Між PR фахівцями та журналістами існує протистояння, зумовлене різницею їх завдань та методів роботи. У цій боротьбі можливе перемир’я, але за умови визнання інтересів та потреб обох сторін. Форум є спробою знаходження порозуміння між представниками обох «таборів» та вироблення механізмів уникнення протистояння у майбутньому та переходу до конструктивної співпраці. До участі у Форумі запрошені: редактори та журналісти провідних ділових видань, піарники та керівники PR агенцій, юристи-практики та представники державних та громадських організацій, серед яких: Андрій Шевченко, Голова Комітету Верховної Ради України з питань свободи слова та інформації, Лариса Мудрак, керівник прес-служби Президента України, Андрій Ротовський, президент ВГО «Всеукраїнська ліга зі зв’язків із громадськістю», Сергій Коннов, в.о. президента Асоціації Правників України, Євгенія Панкратьєва, директор PR-агенції «Imageland» Україна, Джед Санден, власник видавництва KP Publications, Ірина Страйко, адвокат, експерт з питань інтелектуальної власності, Мартін Нанн, генеральний директор PR-агенції «Whites Intrenational». На Форумі будуть розглянуті наступні питання: корумпованість ЗМІ та проблема підкупу журналістів представниками PR-агенцій, практика захисту честі, гідності та ділової репутації в Україні, захист авторських прав та інтелектуальної власності в Україні, правовий статус Інтернет-видань, прозорість редакційної політики українських видань, політичний та бізнес-вплив на редакційну політику, інформаційні війни у бізнесі та політиці, відповідальність за недостовірність опублікованої інформації, етичні норми PR-діяльності в Україні, кваліфікованість кадрів на ринку мас-медіа, роль прес-служб організацій у співпраці з редакціями, імідж PR-фахівців та ототожнення терміну «PR» з використанням брудних політ технологій та ін. По завершенню Форуму буде проголошено про створення Юридичного комітету Української ліги зі зв’язків із громадськістю та Всеукраїнського юридичного прес-клубу, членами яких зможуть стати учасники Форуму. Реєстраційний внесок 500 грн." - говорится в сообщении.